Noord naar zuid 2 The gray nomads

18 oktober 2018 - Fraser Island, Australië

Mackay. Weer een mooi camper plekje aan de zee. Witte en roze/grijze papagaaien en een hoop andere gekleurde vogels. Het is hier soms net Afivauna. Vleerhonden die `s avonds over de camping heen vliegen.

Een avondje met de `gray nomads` Hier in Australië een bekend fenomeen. Als je als Australiër gepensioneerd bent ga je met een caravan of camper je eigen land verkenen. Op zoek naar alle mooie plekjes waar de zon schijnt. Deze dames en heren zijn erg vriendelijk en vinden het maar wat prachtig dat wij met onze camper ook zo door Australie rijden. Genoeg tips voor bijzonddre camping plekken gekregen deze avond bij het campvuur.

De dag erna via Rockhampton door naar Gladstone voor een overnachting wederom uitzicht op zee. De volgende ochtend weer alles ingepakt en is de bestemming Hervey beach met Fraiser Island. Aan het eind van de esplanade; ja hoor een camping aan het strand. Dus wakker worden en hup de zee in.

Inmiddels 17 oktober Greg is jarig! Hiep, hiep hoera. Wat zou je het liefst gaan doen vandaag Greg……..En ja hij zei natuurlijk dat ie` het liefst wilde gaan golfen. Eef mee om de buggy te rijden. Maar, eerlijk is eerlijk wat een prachtige baan. Leek wel burgers zoo, zo veel wildlife gezien. Vogels, grote hagedis, exotische eenden en heel, heel veel kangoeroes.

Foto`s volgen......Alles is top in Australie, alleen wifi dat is echt heel traag en werkt voor geen meter!

Groeten Eef&Greg

1. Leo:
    Gefeliciteerd Greg. Leo
  2. Marion en Wim:
    20 oktober 2018
    Wat zien jullie veel. En jullie zijn eigenlijk pas begonnen. Greg, gefeliciteerd. Interessant jullie belevenissen te lezen en de prachtige foto' s te zien. Hou ons op de hoogte.
  3. Silvia:
    20 oktober 2018
    Wat een leuk verslag, ik kijk er elke keer naar uit om weer wat over jullie belevenissen te lezen. Echt een geweldige reis. En soms best een beetje jaloers bij het zien van de prachtige stranden en blauwe zee !
  4. Trees:
    21 oktober 2018
    Het lijkt wel of jullie een reis door het paradijs maken.
    Gregory(Adam) nog gefeliciteerd!