Singapore

28 september 2018 - Darwin, Australië

Beste allemaal,

De trip is begonnen. Van Amsterdam naar Singapore op 26 september jl. Nachtvlucht met KLM. Lekker geslapen en een filmpje gekeken. Singapore is prachtig, groot en schoon. Meteen de `rooftop pool` ingedoken en daarna zoals de meeste wel zullen raden een glaasje Nieuw zeelandse vino. Google maar eens Marina Bay sands hotel (foto`s volgen nog....iets met een vergeten stekker;-)

Warm is het hier wel. 38 graden. Fijn als je niet zo veel bij je hebt en geloof het of niet vanochtend met ze tweeen om 06:00 hardgelopen. Heerlijk, meteen lekker warm.

Nu op de luchthaven voor het vervolg naar Darwin. Eef in de stress want hoe heet ik nu eigenlijk. Wassink of van Brummelen. Bijna geweigerd voordat de trip begint. No worries, het is goed gekomen, ik heb een boarding pass.

Nog een leuk financieel weetje. Zorg voor een goede pensioen regeling. Gemiddelde leeftijd bij de Mac Donalds en Burgerking is boven de 80 jaar. Geen geintje!!! Sta je dan met 84 jaar en belletje in je hand ijsjes te verkopen.

Tot zo ver,

Groetjes Eef en Greg

1. Frans:
    28 september 2018
    Leuk, lijkt mij heerlijk om met die temperaturen te gaan rennen, 🤔, maar doe rooftop-pool klinkt geweldig! Maar een Mac op die leeftijd, hmmm geloof niet dat V mee gaat, ook niet hand in hand! Geniet en spons het allemaal in jullie op!
  2. Eddy van Warmerdam:
    Lekker bezig
  3. Liesbeth:
    28 september 2018
    Tor nu alles geweldig. Kees speelt ook een rol. Heel leuk!!! Laat hem zelf ook eens zijn verhaal vertellen.
    Veel succes naR Darwin
  4. H.R. Briede:
    29 september 2018
    Mooie strategie van de ketens om kwaliteit van de burgers degelijk te houden