Auckland

24 januari 2019 - Perth, Australië

Het einde van onze reis komt er aan. Vanuit Rarotonga zijn we teruggevlogen naar Auckland. De grootste stad van het noord eiland. 1/3 van alle bewoners van Nieuw Zeeland woont hier (1,4 miljoen) Auckland, een voor NZ grote stad met een mooi haven. Vol met barretjes en diverse eetgelegenheden. Net als in Christchuch kon je elektrische steps huren en zo de hele stad door racen. Na een dag op de steps en de `Hop on/off`` bus hebben we afscheid genomen van NZ. Met onze favoriete vliegtuigmaatschappij (NZ air) zijn we `de plas` overgestoken terug naar Australie. Perth staat als laatste op het lijstje. Na 2 dagen bijkomen van onze Jetleg gaan we Perth en omgeving bekijken voor dat we terug vliegen naar Nederland.

1. Frans:
    24 januari 2019
    Ik heb genoten van jullie reis, hoe vreemd dat ook mag klinken. Bedankt voor alle mooie verhalen, geniet van jullie laatste dagen en alvast een voorspoedige reis terug! En voor straks, welkom thuis! Tata mates!
  2. H.R. Briede:
    3 februari 2019
    Het was een levende documentaire